Telefon Novo

Telefon Novo

Tísňový telefon Novo je nejnovější tísňový telefon od společnosti Neat Group.

Přináší zcela novou koncepci do péče o seniory v domácnostech. Novo je trvale on-line a umožňuje tak nepřetržitý dohled a dálkovou konfiguraci.

Vlastnosti

  • On-line dálkový dohled a konfigurace
  • Hlasitý reproduktor pro komunikaci
  • Kvalitní mikrofon s velikým dosahem
  • Přenosné tísňové tlačítko s prodloužitelným dosahem
  • Jednoduchá instalace bez nutnosti stavebních zásahů
  • Velké množství přídavných komponentů

Jak telefon pracuje

Nejlepší umístění pro telefon je ve středu bytu nebo domu klienta. Stisknutím poplašného tlačítka přímo na telefonu nebo na přenosném tlačítku, případně při aktivaci jiného z prvků, dojde k vyvolání telefonního spojení na předem nastavená čísla. Po přijmutí hovoru je možné pomocí hlasitého reproduktoru a kvalitního mikrofonu komunikovat se seniorem a zjistit důvod vzniku poplachu. 

Hovor může směřovat jak na příbuzné, tak i přímo na záchrannou službu. 

Hlavní výhody

Zařízení NOVO je jedním z nejvíce dodáváných zařízení pro tísňová centra v Evropě a díky dlouhé zkušenosti společnosti NEAT v tomto odvětví je zařízení skvěle připraveno pro rychlé nasazení v terénu. Tísňová centra tak šetří čas a prostředky, díky jednoduché správě a údržbě zařízení. Díky internetovému portálu společnosti NEAT je možné problém s jednotkou identifikovat na dálku, stejně jako provádět nezbytné aktualizace softwaru a jednotlivých parametrů. NOVO je vždy připojeno, vždy aktualizováno a vždy zajišťuje co největší bezpečí.

  • Dlouhá životnost baterie
  • Záložní akumulátor
  • Minimální údržba
  • Snadná a rychlá instalace
  • Dálková administrace
  • Centrální dohled skrze webový portál
  • Automatické hlášení všech událostí skrze email
  • Dálková aktualizace zařízení

Portál CMP

Webový portál CMP od společnosti NEAT je dokonalým řešením pro dálkovou správu zařízení. Poskytuje pracovníkům tísňové služby dokonalý přehled o stavu jednotlivých zařízení a možnost jejich dálkové konfigurace a aktualizace. Přostřednictvím portálu je možné nastavit mimo jiné například:

  • Přidávat tísňová zařízení k telefonu NOVO.
  • Stanovit distribuční plán jednotlivých tísňových volání.
  • Vytváření alarmových sekvencí.
  • Dostávat pravidelné aktualizace stavu telefonu.

Přídavné prvky

Mám zájem


Souhlasím se zpracováním osobních údajů

Kontakt:

Jinonická 80, Praha 5, 158 00, Business park Košíře, budova A, 2. patro
296 554 331, 603 227 817