Vyhledání telefonu v portálu CMP

Jste zde:
Odhadovaný čas na čtení: 1 min

Pro jakékoliv operace s telefonem NOVO je třeba se přihlásit k portálu CMP a vyhledat ho.

Po úspěšném přihlášení vyberte sekci Status – pokud je telefon aktuálně v provozu. Pokud jste vy, nebo váš dodavatel telefon vyřadili z provozu, bude se pravděpodobně nacházet v sekci Storage. Pokud si nejste jisti, nejprve hledejte telefon v sekci Status.

Postup pro vyhledání telefonu je společný, pro obě kategorie.

V sekci Status/Storage uvidíte vždy jen telefony, které jsou přiřazeny vaší skupině. Počet telefonů (řádků) v tabulce na obrázku výše tak odpovídá počtu vámi odebraných telefonů.

Telefony lze v tabulce řadit podle různých kritérií:

Group – Vaše skupina, nebo podskupina, kterou jste si vytvořili.
Alarm code – Alarmový kód, který lze přidělit telefonu.
Care phone – Výrobní číslo telefonu.
Carrier – Operátor (Pevná linka, IP, GSM, 4G)
Operational status – Provozní stav telefonu
Info – Dodatečné info, které lze telefonu připsat
Model – Typ telefonu
End user – Koncový uživatel

Nejsnazší postup pro vyhledání telefonu je pomocí jeho výrobní čísla, které naleznete například ze zadní strany na výrobním štítku nebo na faktuře.

Pro snažší vyhledání pomocí výrobního čísla, doporučujeme seřadit telefony vzestupně(asc)/sestupně(desc). Seřadíte je tak kliknutím na šipku vedle Carephone a následně vybráním příslušné možnosti.

Poté, co naleznete své výrobní číslo, otevřete další nastavení telefonu kliknutím na výrobní číslo.

Tagy:
Pomohl vám tento článek?
Nelíbí 0
Zobrazení: 4