Restaurační paging

Proč pořídit komunikační systém do restaurace?

Pagerové systémy do restauračních prostředí se instalují z několika důvodů:

  1. Potřeba přivolání obsluhy do kuchyně v okamžiku, kdy je jídlo připraveno.
  2. Příjem objednávek od zákazníků oproti vydání přenosného pageru a jejich následné vyvolání.
  3. Umožnění zákazníkům přivolat obsluhu od stolu.

Pokud víte, kterou z výše uvedených možností poptáváte, vyberte pomocí menu níže, případně pokračujte na další text, kde naleznete další informace ke každé z variant.

Přivolání obsluhy do kuchyně

Pagerový systém, kterým může kuchař přivolat obsluhu do kuchyně stojí na dvou základních prvcích. Ústředně, která je umístěna v kuchyni a pomocí které kuchař přivolává číšníky a pagery, kterými je vybaven personál. Pro velké restaurace představuje takový systém víceméně nutnost, neboť jen tak je možné docílit efektivního provozu, kdy nemusí pracovníci neustále chodit kontrolovat objednávky manuálně. Tento způsob komunikace mezi kuchyní a personálem je zároveň natolik diskrétní, že návštěvníci restaurace nezaznamenají jakékoliv rušení.

Hlavní přínosy:

  • efektivní řízení pracovníků obsluhy
  • nerušení hostů vyvoláváním objednávek
  • rychlejší a plynulejší provoz v restauraci

 

Vyvolání zákazníka při vyřízení jeho objednávky

Fast Food řetězce, bistra, kantýny a bufety často trpí tím, že se u jejich výdejního okénka tvoří dlouhá fronta, v důsledku které přichází o významné procento zakázek. Fronta je často způsobena tím, že zákazník čeká, až jeho objednávka bude připravena a až poté činí objednávku zákazník další. Tento problém perfektně řeší pagerové vyvolávací systémy, které umožňují příjem a zaplacení objednávky oproti vydanému vyvolávacímu pageru. V okamžiku kdy je objednávka připravena je zákazník prostřednictvím pagerové ústředny vyvolán a jeho pager akusticky a vibrací indikuje, že jeho objednávka je připravena.

Tento systém přináší restauračním zařízením několik výhod jako například:

  • efektivnější příjem objednávek;
  • méně pracovníku na příjem objednávek;
  • spokojenější zákaznicí, kteří mohou dobu čekání využít dle svých představ.

 

Přivolání obsluhy zákazníkem

V restauracích, bistrech a dalších podnicích, kteří disponují omezeným personálem, nebo pouze chtějí dopřát svým hostům lepší komfort je ideálním řešením pagerový systém pro přivolání zákazníků od stolu. Díky tomu se může pracovník věnovat například práci za barem a ke stolům vyrážet pouze tehdy, pokud je k tomu zákazníkem vyzván pomocí tlačítka na stole. Tlačítko po stisknutí odesílá zprávu na pager obsluhy, která tak ví, ke kterému stolu se dostavit.

Výhody tohoto řešení jsou zejména:

  • větší komfort zákazníků;
  • nutnost méně pracovníků pohybujících se po restauraci;
  • minimální kontakt mezi obsluhou a zákazníkem.